Sämsta dagen i mannaminne

JAG ÄR BITTER BJÖRN!

Fan, den här dagen kvalar ivf in som årets absolut sämsta dag. Jag är så arg att det snart kommer börja spruta lava ur öronen. Som tur är jag arg på mig själv och ingen annan!En annars trevlig dag, vi har bowalt på jobbet och jag vann, yay!Sen när jag skulle hoppa på bussen, då hände det saker....

Jag, Karin Proffset har lyckats fippla bort mitt månadskort som laddades för tre dagar sen, 865 kronor som jag gladeligen skänker bort. Jag åkte på det imorse och nu när jag skulle hem från jobbet var det puts väck. Jag måste lyckats tappa ur det ur fickan när jag tagit upp min Ipod eller nycklar eller något!Har inte använt det sen imorse vid 7.00!

Det är så himla käckt med Västtrafik och de nya månadskorten för de kan man registrera och spärra om sådant händer men jag mitt jävla dumhuvud har två kort varav det som är borta icke är registrerat, Huga.....

Har ringt jobbet och kollat om det är i närheten ute på gårdsplan eller i något buskage, ska ringa hittegods på måndag också...men jag är så arg på mig själv... STUPID!!!

Nu ska jag dra något riktigt gammalt över mig, inte bara något hobbygammalt utan något riktigt antik med både rabies och syfilis!Lida ska jag göra........Jag blir så trött.....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback