Why is this happening to me?

Jag förstår ingenting *himlar och blinkar rådvilt med ögonen*

Jag tror min mobiltelefon har pajat, har fan knappt fått ett sms eller samtal på två dagar. Som om det inte räckte, det ser ut som min hotmail, facebook och hemtelefon också är trasiga, SAMTIDIGT! Bara helt knäpptyst här hemma, herre gud, det händer ju bara mig...

Hehe....( iärlighetens namn är jag just hemkommen från jobbet och tystnaden är rätt go så kanske bra att allt valde att "gå sönder" idag).

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Säger väl hej, så att du vet att bloggen funkar i alla fall =) Ska bli sååå roligt att ses snart =)
Kramar

2007-12-30 @ 19:46:35
Postat av: Johanna

Gott nytt brullan! Tack för supporten igår. Du var en riktig liv räddare. Du är bäst nu och när det gäller! Nu bär det av upp igen och kvällen kommer i högsta grad bli känsloladdad som vanligt för mig på nyår:) Puss och kram!

2007-12-31 @ 10:09:24
Postat av: Karin

Stina: Ja bloggen verkar ju funka ivf =)

Johanna: Ja, jag bjuder på den min vän, men snart får jag nog börja ta betalt för mina tjänster....Gott nytt babe! pussen

2007-12-31 @ 11:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback