Tomten är full!

Nej nu ni!

Nu måste tomten vara full, Rudolfs mule måste vara röd för mer än kylan, Piff och Puff måste ha blivit så speeded på annat än livslust och gud måste ha glömt lustgasen på!!!

Jag fick min lönespecifikation idag och lönen betalas ut imorgon!!!! Ta mig fan vilken rolig suprise =) Jag trodde pengarna skulle komma på fredag.

Nu undrar ni kanske hur jag kan vara så glad för detta, ja let me tell you. Dålig ekonomi och julafton nu på måndag är en kombo som inte fungerar så bra! Jag har iofs inte speciellt många klappar att köpa (bara pappan min) men några av mina vänner ska få något med nu när jag upptäcker att jag är en rich bitch!

Jag är gladast i stan så från oss alla till er alla, TJIHOOOOOOOOOO...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback