The sunday blues

Glad andra advent!!!

Ännu ett steg närmare till den där julfan =) Fast i år ser jag framemot eländet om man så kan säga,hihi!Ska bli så trevligt att komma hem och mysa med min familj. Sen ska man ju såklart äta sig till fördärvet, kramas med vänner och ta det oförskämt lugnt! En hel vecka blir det för mig och det känns uber lyxigt, yay! Och julklapssproblemet är ju redan löst, så har ingen stress här inte.

Ja, hold your horses nu, två veckor kvar innan detta sker. Ska försöka fokusera på här och nu! Idag är det ju söndag, jag ska jobba och som vanligt när man ska åka iväg är de otrevliga känslorna i hela kroppen. Förstår inte varför jag alltid har sådant motstånd till söndagar och jobb? Det är bara fel för mig....

Men nu ska jag icke vara kinkig, bara görat och sen le samtidigt! Först ska jag dock hinna med en mysig lunch med fröken J....

Ha en bra söndag. slit inte ut ur nu =)

X

Kommentarer
Postat av: Helena /moster

Jul är jul och alla har olika känslor för den men jag tror att det kan bli lite mys där på julafton i alla fall.

Postat av: Karin

Moster: ja, vi kommer nog ha det riktigt trevligt tror jag!Känns som mycket av julstressen har släppt...

2007-12-09 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback