Som hämtat ur mitt livs novell...

Jag satt på bussen till jobbet och kände en doft. En doft som var allt för välbekant. Jag drog ett djupt andetag, slöt ögonen och lutade mig tillbaka. Det var verkligen som klockan drogs tillbaka och jag låg där i hans famn. Jag gosade in mig hans hår och den där lukten, bara hans hår kunde lukta så gott (det där hårvaxet har allt nämnt i den här bloggen föut, hail the hårvax). Jag blev bara för ett ögonblick supernostalgisk och tankarna kändes som tagna ur en harlequin novell.

Jag öppnade ögonen och tittade framför mig. Där satt en tunnhårig man med stora klumpar av hårvax, med en ful tröja och en rätt flottig fasad. När jag gick av bussen tittade jag en extra gång...

Hela romantiska bilden var totalt förstörd, och tur är väl det, haha!

Nu är hårvaxet för evigt förknippat med något helt annat!

X

Kommentarer
Postat av: Mannen

Reality Bites!

Postat av: Helena/moster

*skrattar* så det kan bli....

2007-12-18 @ 21:43:04
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

Mannen: ja, haha...fast ganska glad att det var så i mitt fall,hihi

Helena: ja, visst men som sagt var, tur var väl det....

2007-12-19 @ 11:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback