Puh...

Nu är slutet nära. En dag kvar här på jobbet. Idag blir en rolig dag så känns stabilt. Jag och min kollega ska måla om vårat samtalsrum. Samtalsrummet är ett projekt som vi nyss startat, tror nog det kommer bli helt fantastiskt fint. Det ska bli lite beigeaktigt och sen en lite turkosfärgad fondvägg, mums mums! Tyvärr men antagligen kommer det moffas lite mer här på jobbet, det står moff överallt *puh*, blir illamående så fort jag tänker på det. Likt förbannat har jag säkert tryckt i mig massor innan lunch!

Jag vet vad mitt nyårslöfte ska bli...

Träna, träna och ännu mer träna....

X


Kommentarer
Postat av: ny

ha en bra dag på jobbet och ha en riktigt God Jul!

Postat av: Karin

Ny. God fortsättning såhär i mellandagarna!!!!

2007-12-28 @ 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback