Pimp my advent

Ja, då var det första advent så jag säger glad första advent till alla. Jag har inte riktigt hunnit pimp my home the old advent style men ska se till att få upp stjärnan idag. Jag är ingen stor fantast av julpynt men en stjärna och en ljusslinga tycker jag att jag kan ha. Ja, sen har jag stora silvriga snöflingor som jag kan sätta upp på mitt fönster. Jag önskar mig ju en vit jul så kanske kan spreja fönsterna också  =) Jag ska eventuellt köpa lite mer pimp material i veckan men jag får se. Har redan så mycket skit i min lya, hihi.

EM-lottning på Tv, spännande =)

Jag hoppas vi hamnar i samma grupp som England. ELLER HUR VAR DET NU? Haha. Skadeglädjen sitter fortfarande i....

Nej, men jag hoppas verkligen vi hamnar i en bra grupp med dåliga lag, så vi kanske kan få det där EM guldet vi aldrig fått (och antagligen aldrig får, haha).

I be back som Arnold en gång sa....

X

Kommentarer
Postat av: Stina

En mycket glad/trevlig första advent!! Nu är det bara julmusik som gäller i den här lyan bland stjärnor och stakar och ljus!! I veckan blir det bakning av mjuk pepparkaka och lussebullar =) Härliga härliga jul =)
Myskramar Stina

2007-12-02 @ 14:34:05
Postat av: Karin

Stina: Tackar, tackar! ja, visst är det allt lite möjligt, jag har aldrig varit ett big fan av jul men i år ger jag det en chans.....Kram!

2007-12-02 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback