Nu ni, ett två tre MYS!

Men vad fan, nu är det lika bra att göra det där med jul på fullast allvar, så i år satsar jag (nja, alltså nu överdriver jag). Jag kom på den briljanta idéen att ha adventsfika här hemma hos mig ikväll så nu är det maxat med jul här hemma. Vi ska dricka glögg och must om vartannat, käka pepparkakor, mandariner, choklad och titta på mitt helt enorma julpynt som jag ordnat under dagen...

Mitt julpynt består av en en julstjärna (blomman), en julstjärna (en vit med mönster på) som hänger snett med hjälp av silvertejp som förra året, lite glitter, några röda ljus och sen den gamla ljusslingan från förra året som jular till det lite extra mycket.

Till denna kompott har jag firrat massa go julmusik och är helredo att mysa som fan i denna jul...

Fan nu åkte julstjärnan ner, måste styra med uppsättningen nu och adda mer silvertejp så den sitter hela julen....

X

Kommentarer
Postat av: Helena

Har lite svaga minnen av en berättelse just från monteringen av denna julstjärna. Jag har för mig att du brukar skylle på Roffe när det gäller din brsit på händighet. Det finns nog en del att hämta på den andra sidan av släkten också tror jag.

Postat av: Karin

Helena: ja, förra året var det väldigt mycket mer spännande att sätta upp den, detta år gick jag på silvertejpen på en gång och så bra det blev,hihi...Ja, pappa är helt otroligt obegåvad på sånt men han är bra på annat såklart. Mamma är en klippa men syskonen kanske inte är lika duktiga, eller?hihi....

2007-12-02 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback