Nöff nöff

Inte nog med att jag svullade hemma igår, idag har jag svullat på jobbet; choklad, naturgodis i mängder, clementiner, mat och ännu mer mat. När den här julen är över kommer jag och mina kärl i kroppen behöva en detox, *puh* Kommer inom kort tid anta formen och färgen av en liten julegris, nöff nöff! Kanske är det mig ni serverar nästa år?

Förövrigt fick jag julklapp från jobbet, ett presentkort på 300 kronor i valfri affär på ett stort köpcentrum nearby, gott mos! Riktigt bra då jag får titta ut något jag verkligen vill ha =) tror nog jag har en idé till en sak jag vill ha som e fasligt dyr men fasligt fin och som jag kan unna mig för jag är så duktig på jobbet!

Fan, nu vill jag att det ska vara fredag, vill åka hem NU NU NU!

X

Kommentarer
Postat av: ny

vilken gôttegres!=)

Postat av: Karin

Ny: Ja, tyvärr, fast jag mår typ konstant illa just nu, i två hela dagar har jag moffat. Varför lär jag mig aldrig!!! WHY, WHY WHY!?!

2007-12-20 @ 22:24:23
Postat av: Monak

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2010-11-25 @ 12:03:41
URL: http://monak.blog16.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback