Mästarmöten!

God eftermiddag!

Drömde att jag opererade blindtarmen inatt, mycket spännande operation. Gissa var de gick in? Genom tummen såklart, så när jag vaknade upp ur min narkos hade jag ett stort operationsärr under tummen....

Hmmmm, mycket spännande operation må jag säga!När jag vaknade hade jag fruktansvärt ont i tummen, magen och i nacken. Tummen gick snabbt över när jag insåg att min operation var på låtsas, magen gick också över snabbt när jag insåg att jag inte alls hade ont i blindtarmen. Nacken dock, den tyder på någon form av obekväm sömn inatt för den är stel och jag kan inte röra på huvudet som jag vill. Hej trästock säger jag!

Idag är det fortbolls fest för hela slanten. Först spelar Liverpool mot Man U och sen är det Arsenal mot Chelsea, jag ska titta hemma hos en vän. Nu tänker ni säkert oj vad hon är insatt och intresserad. Det stämmer inte, men såna här matcher mellan mästarlag är ju allt lite mer spexiga i min mening. Har ju av någon konstig anledning blivit ett fan av Liverpool, skyller på min vän...

Ha en bra dag!

X

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha det så trevligt då. Här ser de på fotboll mest hela tiden...

Postat av: Linda-Sara

Fotboll? Jisses... Och läskig dröm du! Jag har sovit till ett och drömt skumma drömmar jag med. Krya på nacken!

2007-12-16 @ 14:53:22
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Helena: Ja, haha..så illa är det inte här. Jag kollar bara på roliga lag...

L-s: Ja, fotboll gillar ju du med, det vet jag ju, hihi. Herre gud, sova så länge, måste varit konstiga saker du drömde!nacken känns bättre idag serru, så det känns skönt!

2007-12-17 @ 11:31:09
Postat av: eremo

hej vannen.
fick ditt mess. har svarat i min blogg. kommer aldrig handa, DET finns inte dar. lika skont det.
puss

2007-12-17 @ 16:09:42
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Du får berätta mer vid annat tillfälle, vill ju höra vad som gick snett....puss

2007-12-19 @ 11:11:52
Postat av: Nicolaysigrun

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-02-26 @ 09:03:13
URL: http://nicolaysigrun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback