Lördag....

Ja, jag överlevde ridningen från igår. Ja herre gud vilket äventyr. Jag har ridit där en gång tidigare men denna gången var hästarna betydligt tokigare. Det började med att en häst började galoppera och det satte nog ribban för de andra hästarna. Nej, så farligt var det inte men det var rätt livat. Min häst gillade gran så den såg till att jag fick gå in i alla granar i skogen vilket medförde att jag blev pisseblöt. Trots mina idoga försök att styra ut honom ur buskagen lyckade jag icke!Men han var ju så söt,hihi.

Afterworken som följde var också väldigt trevlig och blev mer än en afterwork. Jag var hemma 03.30 och då var jag allt lite glad i hatten =) Men det blev en lyckad kväll med men mina tokiga partrners in crime.

Nu är det lördag och jag ska göra det jag borde gjort för två veckor sen. Då lade jag ut hela min garderob i soffan för att sortera ut saker jag inte använder. Kläderna ligger fortfarande där och soffan har fungerat som en garderob. Så idag ska de in i garderoben igen....

Sen blir det nog lek med M och E. Jag har ju varit där de senaste två lördagarna så blir lite av en hattrick, hihi. Blir nog trevligt...

Hoppas ni får en riktigt trevlig lördag!

Och förresten, lyssna på Christian Kjellvanders poppies and peonies, mycket bra låt....

X

Kommentarer
Postat av: ny

haha..kanske hade vart lättare med ett fordon med motor! jag är också festsugen!!

Postat av: Karin

Ny: Festa loss då, livet är en fest sa någon till mig, haha!

2007-12-02 @ 20:54:29
Postat av: Bastianalisha

Good people of togo i was here ok.

2009-05-19 @ 09:24:13
URL: http://bastianalisha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback