Klubbad säl

Det är verkligen fredag idag och det kan inte hjälpas att jag känner mig som en klubbad säl. Klubbad säl feelingen brukar allt infinna sig på fredagar I guess hur lite man än jobbar, haha. Jag är en klubbad säl som inte är van att jobba fem dagar i sträck, det käcka med mitt schema är att man nästan aldrig behöver göra det men denna vecka blev det så. IMen imorgon får jag en ledig dag, tackar. Sen går vi påt igen på söndag. Jag passar även på att jobba över en smula idag då jobbet drabbats av någon sjukepidemi, alla är sjuka kors och tvärs!

Så håll i hatten för här ska det jobbas så in i bänken =)

Ha en bra fredag sålänge!

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Vi ska ha julfest på jobbet idag. Lite blandade känslor... Ska på något som kallas Arosfortet (typ "fångarna på fortet" fast utan äckliga kryp!!!) och de som känner mig vet att jag är något av en tävlingmänniska och kanske inte den bästa förloraren, eller vinnaren... Så jag är liiiite nervös för hur jag kommer att reagera.... Hmm... bara jag inte blir osams med någon!!!
Ha en skön helg alla!!!! Och speciellt Karin ;)
Kramar

2007-12-07 @ 10:28:44
Postat av: Eva

svar: ja att bita hörnet och doppa är suuuupergott! :D

Postat av: Karin

Stina: Oooooh, det där lät ju hur kul som helst, hoppas det blir lika skoj som det låter!Hoppas du ställde till med en scen på jobbet, haha....

2007-12-07 @ 22:11:11
Postat av: Stina

Det var riktigt riktigt roligt!! Men som sagt, den där "hemska" känslan kom fram, särskilt när jag fick reda på att vårt lag låg tvåa... Då skulle vi ju försöka jobba på ännu mer för att komma etta!!! Men men, vi kom delad tvåa med typ 3-4 andra lag (av typ 14) så jag får väl nöja mig med det =) Men enheten vann i alla fall, och det är väl viktigast. Och att vi hade kul!! Nu ska jag baka!!!
Kramar

2007-12-09 @ 18:14:14
Postat av: Karin

Stina: U go girl =) delad tvåa är icke att förkasta, hade kunnat vara värre! Viktigaste var kanske att enheten vann. Baka lugnt...Kram

2007-12-09 @ 21:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback