Karin handlar

Karin innan hon går in på Hemköp:

Jag ska bara handla det jag verkligen behöver, får handla på en billigare affär senare i veckan. Jag är hungrig nu så om jag köper lite krossade tomater så kan jag göra någon tomatsås och pasta. Billigt och gott. Ost är lite dyrt så det skippar jag. Får spara min pengar nu så jag kan köpa julklappen och betala mitt körkort. Fan, Karin du är bra klok....

Karin efter att ha handlat på hemköp:

Nej, fan. jag skulle ju bara handla det jag verkligen behövde akut idag. Nu köpte jag massa onödigt men ja, äta måste jag ju. Kanske inte hade behövt köpa turkisk yoghurt, jordgubbar, hallon till efterätt...och att äta pitabröd med massa goda färska grönsaker och kyckling var lite onödigt så här i fattiga tider....


Att man aldrig lär sig. Handla på fastande mage är fan den sämsta idén i mannaminnet!!!!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Yes, så är det.

Postat av: ny

det är en klassiker=)

2007-12-11 @ 20:13:14
URL: http://ny1984.blogg.se
Postat av: Karin

Linda-sara: Ja, dum som man e....

Ny: ja, visst är det, man är ju inte klokare än så, haha

2007-12-12 @ 20:23:44
Postat av: Nicolayellen

Great site, keep up the great work

2009-01-26 @ 09:56:42
URL: http://nicolayellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback