Julegrisen Karin

*Oooomph*

Jag känner mig som en tjock julegris, vet knappt om jag kan stå upp snart. I vanlig ordning har jag tryckt i mig alldeles för mycket mat, precis som förra året. Och året innan dess och året innan dess med =) Att man aldrig lär sig, hihi! Jag är ju inte egentligen stormförtjust i julbord men sen måste man ju smaka på allt, ta av det man gillade, käka desserter ocb gud vet vad!

Så nu är min mage som en ballong, tror inte vi ska testa och trycka hårt på den....

Bussen hem går hem om en halvtimme, ska bli gott, har jobbat sen igår och är redigt mörbultad!

X

Kommentarer
Postat av: ny

julbord är sådär, vi har alltid haft ett alternativt julbord då syrran varit vegetarian i tusen år, och enligt min mening är det godare än den traditionella julskinkan!
fast man äter ju allt ändå, gôttegres som man är=)

Postat av: Karin

Ny: Ja, rätt gott sådär en gång men sen är det inte gott. Jag äter mycket veg med, så åt allt sånt med men hur man än gör blir man ju spymätt...

2007-12-05 @ 19:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback