Jag köper det inte!

Måndag ack denna måndag.

Jag erkänner att jag allt känner mig lite vemodig. Dels för det är måndag och jag vet att jag har massor av tidiga mornar framför mig att skutta upp i veckan men också för att Göteborg är inte The julstad som de nu utger sig för att vara (Gbg satsar på en kampanj som heter så). Att en stad i söder skulle vara en julstad är ju lite lätt skrattretande, om man ser snö här får man ju en hjärtattack (överdriver lite nu).  Det är +6 och grått, tillsammans med mitt gråa betong block till hus blir det fan ännu gråare...Hello the colour grey!

Skrev ett käckt inlägg för några veckor sen om att jag hade förlikat mig med en blöt och trist vinter men jag säger då bara fuck till det. Jag tar tillbaka det inlägget för nu sitter jag likt förbannat och är bitter på vädret.

Ge mig lite snö, kyla, ett par nya vinterskor, en veckas semester så ska ni se att det blir bättre =)

Så länge ska jag jobba på mitt goda humör, köra lite bil och jobba! Så alla får ha en löjligt bra måndag!

X

Kommentarer
Postat av: h.

Hahaha, Göreborg spm julstad, jo jag säger då det, det är visst inte sina sinnes fulla bruk där nere, hör jag.

2007-12-03 @ 13:50:13
Postat av: ny

säger som h, hahaha=)

Postat av: Karin

H och Ny: Haha, nej visst är det galet. De har verkligen gått och blivit galna här nere i söder. jag instämmer totalt och fullkomligt...

2007-12-03 @ 21:48:00
Postat av: Linda-Sara

Ja säger FUCK JULEN. Helt enkelt.

2007-12-04 @ 21:43:05
URL: http://kallfront.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback