Jag har aldrig

Ja, satan i gatan och släng mig framför tåget (nej, inte okej att säga) vilken trevlig kväll! Jag hade det jättetrevligt. Det var när Jag har aldrig börjades leka som jag kände att jag inte hade druckit. Jag är redan rätt pryd och blyg när det gäller sånt där och utan alkohol blir det ännu tydligare kan jag meddela, haha. Så när leken börjar bestämde jag mig för att vara selektivt med, jag var med på de frågorna jag tyckte var okej att svara på. Så var ju lite skoj, mycket tokigt folk har pysslat med. Det mest spännande är nog att i början är att det mest  är allmänna frågor för att sen övergå i någon sorts frågesport i häftiga sexupplevelser, haha. Anyway, det var en najs kväll...

Nu ska jag sussa, tvättid tidigt imorgon...

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Jag har aldrig ja... Helt galen lek. Helt enkelt en tävling i vem som har gjort de mest udda sexuella sakerna och pippat på konstiga ställen. Haha.

Postat av: Karin

Linda-sara: ja, helt galet vad folk öppnar upp sitt hjärta med lite alkohol i kroppen, haha!

2007-12-09 @ 21:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback