Ingen vill veta var du köpt din tröja (som du målat på)

Det känns som denna dag kan beskrivas såhär:

Jag har en vit tröja och när jag kommer till jobbet börjar jag med att måla ett stort streck på hela tröjan utan att ens märka det. En kvinna påpekar detta faktum en stund senare till min stora förskräckelse. Tröjan är för övrigt ny, nu vet jag inte om detta streck går bort i tvätten, yippie yay! Är blyerts, någon som vet hur det funkar i tvätten?

Såhär går jag omkring och myser i min numera randiga tröja samtidigt som jag  villigt erkänner att denna måndag har varit en trist en. Jag är inte på humör, jag känner mig orolig, stressad och pressad.

Men vet ni vad, som vanligt är imorgon en annan dag. En dag som kanske blir bättre! Det tror jag, för det är nämligen julfest imorgon. Julbord, julklappsbyte, jullekar (som jag ska hålla i bland annat) och annat mys...

Så god natt och kom kära tisdag...

X

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det så kul på festen i morgon. Håller fortfarande på att kurera mig. Ingen feber dock, men en hosta som river likt asbest i halsen.. Ät god mat för mig också. Jag förväntas komma tillbaka på onsdag. Jävla skit-influensa. Tycker såååå synd om mig själv!!

2007-12-03 @ 23:21:50
Postat av: ny

tisdagar brukar vara bra dagar! ha de så skoj!

Postat av: Karin

Anna: Ja, det va hell of a party di missa, alkoholen flödade, hehe....men nu är du ivf tillbaks i gemet ju!

Ny: Tisdagar rockar, bättre än måndag ivf, hihi

2007-12-05 @ 19:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback