I was just thinking

Jag känner mig fortfarande skum, nästan lite bakfull fast jag inte drack igår. Glåmig, frusen, lite nedstämd och trött. Trött är jag i massor fast jag sovit som jag ska. Kanske är den där söndags ångesten som gör att man känner sig kymig och allmänt urspårad. Eller så är det bara den klassiska vintern som har tagit kontroll över mig. Mörkret har ju verkligen infiltrerat mitt liv och man kan allt säga att det finns överallt.  Jag har också så mycket i veckan som känns lite jobbigt, så egentligen hade den här veckan gärna fått hoppas över. Vips så var det v 51. Är det någon som skulle kunna ordna detta kanske? Gå rakt på helgen säger jag. Fredag har jag roliga saker inplanerade på.

Hmmm, undra om det var jag har aldrig som satte mig ur spel =)

X

Kommentarer
Postat av: sara

Jag tror det var söndagsångesten som satte in. Jag kände av det själv när jag vandrade längs avenyn och såg alla jullampor och glada människor... Som tur var fick det över efter lite te och "Love Actually"... Ha en bra v.50 nu, det kommer gå fort!

2007-12-10 @ 12:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback