Galen dygnsrytm AB

Som sagt, galen dygnsrytm. Jag kunde såklart inte somna igår för jag sov ju så länge på morgonen. Somnade efter halv två tror jag och klockan ringde halv sju imorse. Döden död!!! Ikväll och imorgon bitti är det jag som påbörjar operation styra upp min sovklocka!!! Jag ska återgå till mina normala tider, lägga sig i tid och gå upp sådär vid 9. Nu får det bli ordning och reda helt enkelt =)

Så länge är det bara bita i det sura äpplet, se ut som en död mus som katten släpat och och vara astrött!

MEN jag klagar inte, nix pix päron! Min dag innehåller jobb, tågresa hem och förhoppningsvis en go film ikväll med lite god mat. Dock kan det bli en sån där kväll då man bara somnar tidigt, hehe...
 
Någon annan som är intresserade att berätta vad de ska sysselsätta sig med idag? Vad för roligt kan hända en regnig söndag?

X

Kommentarer
Postat av: Helena/moster

Men idag regnade det väl inte???
Ska du jobba på nyår annars är det ju ingen idé att rätt till dygnsrytmen...

Postat av: Karin

helena: Det regnade där jag var till en början men sen så =)Sen blev det sol. Nej, jag har inte ändrat dygnsrytmen än, det får göras efter nyår, jobbar nyårsdagen så ska ändå lägga mig hyfsat i tid....Gott nytt år!

2007-12-31 @ 12:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback