Full på vatten, hey!?!

Baluns it is....

Själv ska jag på baluns ikväll och det tror jag blir trevligt. Ska zippa lite på en julmust tror jag och  bli full på kärlek , hihi. Appropå att bli full på saker som man egentligen inte kan bli full på, nu ska ni få höra. På högstadiet så var jag på en fest (jag drack inte på den tiden) och en kille sprang omkring med en fickplunta. Han blev fullare och fullare ju längre kvällen led. Han skröt också med hur lullig han var. I något ögonblick övergavs den här flarran och någon bestämde sig för att smaka. DET VAR BARA VATTEN! När han blev konfronterade med detta kunde han ju liksom inte säga som det var utan sa att det var smaklös sprit =) Stackarn säger jag. men det var ju rätt kul ändå. Så om någon har druckit den spritsorten vill jag gärna ha namnet, verkar ju himla käckt, haha! Sprit som smakar vatten!

Nej, nu va det dags att styra upp sig själv, tjingeling och ha en bra lördags kväll!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback