Fröken clever

Glad lucia eller hur man nu uttrycker sig! Idag kanske man ska styra upp ett luciatåg och några lussebullar!

Idag är jag ledig och jag säger bara tjooofaderittan lambo!!!!!

Har lite planer för dagen som framförallt involverar min kära vän Afrot. Vi ska leka promenad, bakning och annat skojsigt!

Sen ska jag se smart ut idag och bära glajjor, kors i taket! Det händer en gång om året ungefär och idag är en sådan dag. Viktigt att se clever ut en dag som denna...hmmmm....

Ha en bra torsdag!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Glad lucia! Tyckte man kunde säga så... Tycker du har tagit kloka beslut i veckan och tror på dig hjärtat. Jag är fortfarande dålig i magen och hemma från jobbet. Har fått lite info från jobbet och det är tydlig mardrömsaktigt att jobba där nu så jag har då igen bråska tillbaka. Ska bli skönt att kasta in handduken om 4 veckor. Nu får du ha trevliga lediga dagar och äta clementiner och lussekussar... kram!

2007-12-13 @ 11:56:08
Postat av: Stina

Glad Lucia!!!
Här har det varit firande i Domkyrkan!! Hur stämningsfullt och mysigt som helst!!

2007-12-13 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback