Dirty sms av misstag

Det här med T9 på mobilen är ju rätt käckt, de flesta gångerna. Idag upptäckte jag hur fel det kan bli. Jag skulle skicka ett sms till min far och berätta att jag var glad över att komma hem i jul. Smset som telefonen skrev blev följande (vilket inte riktigt var min mening med smset):

Ska bli så skönt att få komma hem till kuk och mysa massor...

Som tur var såg jag detta lilla ordval innan jag tryckte sänd. Det hade varit väldigt dumt annars känner jag....

Så passa er för T9, T9 skickar dirty sms utan att man riktigt menar det.

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Oh dear! Jag har inte ens kuk i min telefonbok, den vägrar spara det. Så går det när man är oskuldsfull. ;)

Postat av: Annavattenkanna

Hahahahahahahahahahaha!!! Fy fan vad kul om du hade skickat iväg det!! Fan nu sprack mitt munsår igen!!
Kram

2007-12-06 @ 19:04:39
Postat av: Karin

Linda: haha, nej om sanning ska fram är det jag själv som lagt in ordet när jag skickade ett sms till Martin efter att Sverige förlorade en fotbollmatch,hihi....

Anna: ta det lugnt nu, vill inte att munsåret ska gå upp igen, så inga mer roligheter i den här bloggen!

2007-12-06 @ 20:09:19
Postat av: Konstapeln

Det var fan det roligaste jag läst i mannaminne. Jag tror att din Pappa hade skrattat gott

2007-12-06 @ 20:50:46
Postat av: Karin

Konstapeln: Lite tokigt blev det, pappa hade säkert skrattat men glad att jag såg det hela innan, haha!

2007-12-06 @ 22:06:11
Postat av: ny

hahaha..så jävla bra!

2007-12-07 @ 20:58:10
URL: http://ny1984.blogg.se
Postat av: Karin

Ny: ja, det blev väldigt dumt, men som tur va skickade jag inte iväg det, tack gode gud, haha!

2007-12-07 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback