Bakom flötet?

Det känns som någon tappat mig bakom bakbordet och sen hällt grus i ögonen på mig, dvs jag är i toppform =) Hihi, nej jag är trött efter en väldigt lång och intensiv dag på jobbet, det ter sig alltid så att det är panikmycket att göra på fredagar och då är vi alltid få i personalstyrkan. Så har allt jobbat för brödfödan, det vill jag lova! På bussen hem somnade jag som en spädgris men sängen ser jäkligt lockande ut nu med.

Nu har jag kommit hem, käkar lite ostbollar och tittar på idol. Ja, vad ska man säga om det spektaklet? Marie är torr som fnöske (även om hon kan sjunga) och Amanda är ball (fast hon inte är så klockren på sång) och ska göra skiva på egen hand. Som de säger i juryn, Amanda har något som få har! Den där låten de båda sjunger är ruskigt dålig, ingen catchig refräng och bara en tråkig vers utan några skojsigheter. För övrigt tycker jag att det hade varit kul om jag hade blivit begåvad med en sångröst. Jag älskar verkligen att sjunga men jag är ingen klippa direkt....

Ska allt krypa to the kojs nu och sluta mumla i nattmössan...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback