Ännu mera mord

Herre min gud. Jag är helt slut i kroppen efter en galen afton i mordets tecken!!!  Det var mig en helt galen upplevelse och om ni inte har någor för er och lite cash över, testa det.

Jag spelade en fröken Felicity Frank som var ett stjärnskott på teatern som spelet utspelade sig på. Jag hann med att bitchfightas en HEL del, bli tafsad på brösten, testa amfetamin tillsammans med några andra, smutta mycket champagne och försöka sälja min kropp. Visst låter det politiskt korrekt som den socionom jag är!?! Förstå att jag gjrode en bra tolkning. Jag tror nog att man gör olika tolkningar på sina karaktärer beroende på vilken sorts arbetsgrupp man är. Vi drack ju ingen alkohol och jag kan tänka mig hur det blir om man gör det. Bland oss fanns också en hel del drama såsom kleptomaner, otrohets affärer åt höger å vänster och såklart en mördare....

Riktigt roligt, många skratt och underhållning till max. sen var det väldigt vackert ute på Orust där vi var. Och god mat för den delen!

Sen är jag helt klart inte så clever kanske, jag hade helt fel gissning på vem mördaren var. Mördaren var mig närmare än jag trodde....hmmm....

Nu ska jag slappa och ladda inför morgondagen!

X

Kommentarer
Postat av: Helena/moster

Lät väldigt kul det där.

Postat av: ny

håller med ovan, lät riktigt roligt de där=)

2007-12-14 @ 09:31:40
Postat av: Karin

Helena och Ny: Ja, det var galet galet värre!

2007-12-15 @ 13:30:50
Postat av: Niclas

Vad coolt, jag var också på en sån där mordgåta grej med jobbet förra veckan. Helt galet kul! Vi fick spela olika kändisar, jag var Amfetamina Dooley (Angelina Jolie) haha!



Det här var ett annat företag, Mordgåtan.

http://www.mordgatan.se

2008-09-01 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback