Tuff tuff tåget!

Vaknar och tittar ut, det är snö ute. Jag känner hur hela jag går från dur till moll. Jag vill ha strålande sol och vårkänslor....den här snön kommer såklart inte ligga kvar men jag vill inte se den överhuvudtaget!Mitt humör är direkt beroende av ljus och sol, med ett tjockt täcke snö och den gråa himlen känns allt som havregrynsgröt (lagom trist).

Åker hem till Götet idag med ett tuff tuff tåg. Jag är fortfarande löjligt trött, narkolepsin sitter i. Jag tror det är för att jag kan koppla av till 100% hemma och då blir man trött. Jag hoppas att Götet bjuder på tropisk hetta och strålande sol =) Ser ivf framemot en go tågresa hem, det är rätt mysigt att sitta på tåg och åka över Sveriges highs and lows!Sova lite, läsa lite och hänga lite!!!

Time för frulle...

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

1. Havregrynsgröt är gott, inte tråkigt.
2. Välkommen hem till Hawaii, här skiner solen och fåglarna kvittrar. Not. Det är kallt, grått och jävligt.

Men välkommen hem! ;)

Postat av: Karin

Linda-sara:1. Ja gott är det men ser lite lätt tråkigt ut ju....

2. Ja, nu är jag hemma i den tropiska hettan, jävlar vad kul allt vad här då!

Haha...jag blir så trött....

2007-04-09 @ 18:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback