Så jävla orutinerat

Ja, det var en helt himmelsk dag i solen. jag och J har typ suttit på en och samma bänk hela dagen, solat oss och snackat skit. Vi kunde ju spana en hel del, för att spana i solisar är det bästa, ingen vet!!!Vi smörjde ju till och med in oss för att undvika den gamla vanliga kräftlooken som alltid inträffar såhär tidigt på året....men tji fick jag.

Kom hem och har tagit det lugnt, när jag skulle duscha och tog av mig mitt halternecklinne upptäcker jag att jag är helt knallröd och bränd på HALVA sidan, den vänstra sidan....medans den högra har fått lagom med färg. Har suttit med vänstersidan mer i solen och detta blev straffet. Ser verkligen inte klokt ut, har ett halvt halternecklinne som linje...buhuuuuuu. Så gick det med den fina brännan...så imorgon blir det mer solskyddsfaktor och bikini tror jag....för då blir det jämnare!

Nu sitter jag här rödmosig hela jag, ska snart iväg på en skiva och dricka några kalla öl. Kommer nog bli en lugn kväll men ack så trevlig!Tjingeling!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Välkommen till gänget! Jag kommer nog slå din kräft bränna flera gånger om innan den här våren o sommaren är över... Kan berätta att kvällen igår blev minst sagt tokig... Nästan gbg tokig:)

2007-04-14 @ 19:03:30
Postat av: Linda-Sara

Hehe.

Postat av: Karin

Johanna: Haha, ja det gör du säkert, kul är det inte men smörja in sig e ju bra!gbg tokig, det låter bra...vill höra mer ju...

Linda-sara: ja, precis, hehe på dig själv!

2007-04-15 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback