Rise and shine!

God morgon!Tre konstateranden gör jag såhär på morgonkvisten:

1. Jag är gruvligt trött. Jag dealade med mig själv om jag skulle "försova" mig men kom på att jag har mer moral än så...imorgon ska jag sova minst till åtta, hihi!

2. Idag är det fredag, yippie!Det är som sagt var något speciellt med fredag.Efter jobbet idag blir det gänghäng och afterwork somewhere in Linné. Ska bli asgott...men först blir det en dag på jobbet....

3. Jag tycker Sverigedemokraterna är så äckliga och det är fan i mig osmakligt att de försöker framställa sig som ett "vanligt" parti!Såg debatten igår på Tv4 mellan Mona och han den där nöten...usch, jag får kalla kårar och blir så arg!

Tack för mig och ha en bra dageli dag!


Kommentarer
Postat av: Birgereline

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback