Produktiv?!Fuck yeah!

Herregud vilken produktiv dag, jag tror aldrig jag gjort så mycket på en och samma dag i mitt 25 åriga liv (nu överdriver jag en smula kanske)

* Deklarerat
*Handlat lite föda på Hemköp
*Varit och handlat på Apoteket, min snorkran har kommit igång...det bara rinner och täpps till omvartannat!
*Varit på Syrret och handlat en flarra Jacobs Creek till kvällens galej
* Betalat räkningar åt höger och vänster
*Städat lite och ska fortsätta med det tänkte jag
* Skickat in papper till Csn om autogiro, jag är bitter....

Om jag fortsätter i den här takten har jag innan kvällen ett fast jobb, ny bostad, fästman och två barn....

Nu får jag nog vila lite, det går kanske lite väl fort, hihi!

X


Kommentarer
Postat av: sara

ja, du är vuxen nu..det är bara att inse det. Livet går bara utför från och med nu..haha..

2007-04-28 @ 17:27:41
Postat av: Karin

Sara: Säg inte så, jag vill inte vara vuxen, haha...att det går utför har jag märkt, allt hänger och slänger redan =)

2007-04-30 @ 10:17:51
Postat av: Jonahadina

Great site, keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback