Playa de la sol!

Herregud, vilken dag! Känns som jag varit utomlands. Idag har vi varit iväg på ett äventyr på playan med jobbet. Vi har en tjej som ska sluta och hade avtack på Restads gård i Vänersborg. (Där kommer jag ha min 30-års ferre så ni är varmt välkomna om drygt fyra år,hihi). Vi åt först en jättegod måltid på hotellet och njöt av solskenet..sen begav vi oss till...

Playan. let me tell you about it. Det är alltså en inomhus beach med en "sol", sand, värme, hula hula musik, bar, palmer och mer än det. Solen är någon UV historia som faktiskt tar, så man blir brun, eller ja man får färg.Sen har de lite olika aktiviteter och vi testade några av de.

Vi spelade först mänsklig bordshockey och table fotball och det var otroligt kul, svårt att förklara kanske. I hockeyn satt man på en pall utanför rinken och sen härjade man runt med klubban i ringen..askul!!!Sen såg man ju asnördig ut med klubba, hjälm och skydd!Mitt lag vann, yay!Jag satte ett och annat mål även om jag mest var som en rumpnisse som inte såg något då hjälmen min var för stor, haha.

Bordsfotbollen var ännu roligare, man var fastspänd två och två på en pinne, sen skulle man försöka spela boll i lag, det var hysteriskt kul. Eftersom man var två på samma pinne var man tvungen att röra sig åt samma håll,TOK!Mitt lag förlorade med ett mål....men verkligen, om ni får chansen att terra gört!

Sen fick vi alla ta en tur på Älgen Hälge vilket var sjukt äckligt. Jag gallskrek från sekunderna jag satte mig på tills jag flög av!Herregud, men jag är glad att jag prövade, nu blir det aldrig mer om man säger så, haha!

Sen var det läggdags på playan, helt absurt. Det var en timme ungefär och då fick man vara med om soluppgång, solsken under en dag för att sen se när solen gick ned. Det var stekhett i "solen, ungefär 40 grader...så där satt man i en solstol och gassade. Hel underbart, tänk att åka dit på vintern!Jag och mina kollegor sakande bara en Giovanni som skulle stå i baren, haha!

Direkt efter detta åkte jag och körde bil med S, jag har just nu adrenalin påslag som heter duga vilket är gott som fan!!!Nu ska jag varva ned och titta på Mcdreamy och hans gäng *kärlek*...

Men först, några bilder....

       
     

     
   



X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback