Pårre is da shit!

Jag gillar påsken. Det är lagom högtidligt utan krav och annat häjkon bäjkon. Man gillar läget och käkar godis. Kan det bli bättre? Me like me like. I min familj är vi väldigt otraditionella och jag tror inte det blir något större påskbord heller. Vi styr upp lite annat gott och röker vattenpipa istället. Känns inte det mer modernt 2007? I sure think so....Att äta samma mat jul, påsk och midsommar är la lagom kul, så jag slår ett slag för tokig och annorlunda mat!Fast en sak som jag ska ha är påskägg, så tokig ska vi INTE vara så det ska tas bort. Nix pix säger jag på den frågan!

Nu ska jag ut på Örebros landsbygd och fira K som fyllde år härom veckan. Sen blir det spontanmiddag hos storebror (skulle va här hemma men vi tokar idag och tar med alla mat till Brors lilla lya) och sen blir det lite vin på maten. Kanske en utgång i Örebro, kanske inte?Vem vet vad Örebro ruvar på för hemligheter?jag vet ivf att jag är på gott humör och att denna dagen ska bli en bra dag. Som Tommy Nilsson sa i Melodifestivalen 2007, Jag tror på människan!

Glad pårreafton!!!

X




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback