Njutning?


Jag tror inte jag någonsin kommer få körkort. Min bilskollärare satt hela lektionen idag och sa

NJUUUUUUUT AV KÖÖÖÖÖÖÖRNIIIINGEN

Hur fan kan man njuta när man har fullt upp med att kolla i speglar, kolla på massa jävla cyklister, övergångsställ, hålla hastigheten, blinka hitan och ditan, växla upp, sen växla ned, köra höger, svänga vänster, hålla reda på en massa andra idioter som kör som biltjuvar.Nej ni, jag har nog med mig själv och att mina fötter går dit jag vill och att jag ska göra det jag tänker på.

Detta projekt börjar kännas övermäktigt, haha!Jag är nog bara en sån som inte är född till att köra bil.

Ska dock tilläggas, det har gått bra idag, jag kör på som vanligt, men när man säger att man ska njuta då börjar jag undra, sen vet jag väl att allt detta kommer automatiserar snart med, snart sitter jag där och kan men hur lång tid ska det ta!

En fråga, njuter ni?Av bilkörningen alltså?Min bilskollärare verkar jämnställa det  med en orgasm, jag förstår ingenting jag!Ska det vara så jävla skönt att köra bil då gör jag något fel...

Tack och hej, nu ska jag jobba lite mer!

X

Kommentarer
Postat av: browneyed

Haha, jag är precis som du. Det där med att köra bil är verkligen inte min grejj!

Postat av: Sara

Jag vet att du kommer ta körkort! Och det där med att njuta av att köra bil, det kommer. Jag älskar att köra bil även om det var jävligt jobbigt innan jag fick den dumma lappen.. sen blev det bättre.

2007-04-12 @ 17:09:59
Postat av: Karin

Browneyed: ja, skönt att veta att jag icke är ensam. Jag kommer nog fatta en dag men som det är nu, fan alltså, haha!

Sara: Ja, okej jag får la vänta tills den där känslan kommer då. Jag förstår inte nu, nu är det bara jobbigt ju...

2007-04-12 @ 18:32:22
Postat av: eremo

I löööööööv att köra bil!
Som värsta orgasmen.
Lucky Love!

2007-04-12 @ 19:49:21
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Linda-Sara

Hellre en härlig ogge än köra bil! Fast det kan vara riktigt schysst att köra i 110 på en lång, rak och fin väg. Lyssna på musik och bara åka, åka, åka.
När resan blir målet liksom.

2007-04-12 @ 20:37:44
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Haha, kan just tänka mig det..toka där!

Linda-Sara: Ja, jag antar det, får se när jag kan känna glädjen över det,hihi!Jag blir ju bara så nervös jämt och ständigt...

2007-04-12 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback