Mr muskelberg

Städa var det.

Jag har kommit igång riktigt bra här och konstaterat att jag behöver en större lya. Jag bor ju fan i en tändsticksask och detta behöver åtgärdas snarast!Jag får ju inte plats med något här hemma och känns bara som jag kastar in saker i garderober och lådor för att snabbt stänga. Sen när jag öppnar det nästa gång faller allt ut. lysande!

Så alla med en stor etta eller tvåa i Göteborg give it to me now!Jag vill bo i city, billig hyra,.nyrenoverat,badkar,balkong,ha jacuzzi och ha en snygg granne!Inga större krav alltså....

Städa var det ja....

Dags att ta fram the heavy duty stuff, Mr Muskel!!!!

X


Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Du har ju samma krav som jag stumpan. ;)

Postat av: Karin

Linda-sara: ja man ska vara realitisk när man söker lägenhet ju!hihi....

2007-04-22 @ 16:27:40
Postat av: Aaronedel

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2010-09-28 @ 08:11:33
URL: http://aaronedel.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback