Mot Sherwood skogen

Daisy har börjat klia...det är väldigt annoying men så kommer det vara de närmsta veckorna. Om man ska va fin får man fan lida pin säger de och det stämmer väl.

Nu blir det dags för lite jobb och nya utmaningar....en sak är säkert, man vet aldrig vad som väntar när man kommer till mitt jobb!Jag jobbar på en arbetsplats som ibland är en cirkus....hihi!Förra veckan såg jag och hanterade jag narkotika för första gången, ja det var inget gräs eller sådant, utan vitt pulvet. Jag skulle göra ett drogtest och se vad det var för något och blev helt stirrig att jag skulle få i mig det. Ja, som sagt var...Cirkus....

MOOOOOOT SHEEEEERWOOOOOOD SKOOOOGEN KARIN!

X



Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Kliet går nog över efter några dagar bara i ditt fall, det är ju så lite som blir skorpa. :)

Postat av: Karin

Sara-Linda: Tur är la det, det måste kliat järnet på ditt ben alltså, fy fabian. Fokus på nåt annat för min del....hihi

2007-04-04 @ 07:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback