Min nya vän Daisy Död

Ja, det var ju ingen riktigt som brydde sig om min tävling, kändes som alla visste vad jag skulle göra. Den enda som egentligen gissade var Eremo och hon svor en massa med och bar sig illa åt =) men hur som gissade faktiskt den lilla bävern rätt (fast va ju inget kul att erkänna).Så grattis Eremo, du får en fet smäll, kyss och ära....Glory glory hallelujah!

 Jag har tatuerat mig idag. Suprise suprise!

Min nya vän heter Daisy Död och är den sötaste lilla dödskallen som vandrar på denna jord. Hon sitter på min högra sida på ryggen. Hon är snäll mot alla som är snälla mot mig men om man är dum då kan det innebära konsekvenser. Jag har under längre tid velat ha en söt liten dödskalle men inte riktigt veta hur hon ska se ut, sen hittade jag henne bara där, blev förälskad på en gång.

Hon är liten svullen och dan på kortet men så ser den ut. Om någon vill hålla en morallektion om hur mycket jag kommer ångra mig, GÖRT. Det gör jag säkert men vad fan spelar bulle om hundra år eller. Jag har andra saker att fundera på. Som det är nu så är jag in love!Det gjorde faktiskt inte så ont, den på foten var massa mycket värre. Det brände till lite då och då men jag överlevde av att tänka på hur het jag skulle bli sen. 

Jag vet att mor och far  och säkert mina bröder verkligen kommer avsky den, de är inga fans av tatueringar, var nästan så jag ville be mamma om lov fast jag är 26...men nu är den gjord och att jag gillar den är huvudsaken!

Endorfinpåslaget när man tatuerar sig är rätt gott mitt folk. Kom lite senare denna gång, sist var jag som en Duracell kanin på direkten, nu var jag rätt lugn men nu börjar jag känna det, TOKERI TOKERA!

Anyway, dags att mysa med Daisy =)

     

X
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

grymt snygg!!

2007-04-02 @ 20:27:12
Postat av: Linda-Sara

Hon är lika vacker som du stumpan! Och du var så duktig idag att du förtjänar en guldstjärna! :)

Postat av: sara

Fin som socker ju, ska bli kul att se daisy i verkligheten!

2007-04-02 @ 21:31:35
Postat av: eremo

Jag tycker att Daisy Död var sjukt ful. Mohahaha!!!
Närå, hon passar ju dig.
kyss

2007-04-02 @ 21:51:53
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Sofia: tack tack!!!

Linda-Sara: Tack, ja jag måste nog hålla med, jag var riktigt duktig idag, sa bara aj några gånger =)tur att du va med....

Sara: Ja, Daisy låter sig hälsa att det ska bli kul att träffa dig med =)

Eremo: Kan man spärra folk att komma in på ens blogg?haha...visste att du skulle säga den var ful, såsom du beter dig!Ta dig i kragen hyllan!

2007-04-02 @ 22:18:13
Postat av: eremo

Fråga Konstapeln, jag tyckte att den var söt.
Jag vet inte vad det är med mig och din blogg just nu, vi måste ta tag i detta.
Den framkallar nåt helt sjukt...

2007-04-03 @ 08:18:01
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Kajin

Oj! Nämen vilken söting! Tror att ni kommer bli värsta grymma radarparet.. Grrrrr :)

2007-04-03 @ 10:14:43
Postat av: Karin

Eremo: Ja, det verkar så, vad e det för sjuk sida av dig som du gömmer annars?Är det något du kan leva ut här på min blogg?

Kajin: Ja, visst e hon söt och vi kommer bli grymma ihop!Grrrrr, eller vad säger en zebra egentligen?hihi....

2007-04-03 @ 10:34:18
Postat av: eremo

Ja det är precis så det är, det måste det ju vara!
Att här på din fula blogg kan jag vara mig själv!!!
Jihaaaa

2007-04-03 @ 10:49:29
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: U are freaking me out....

2007-04-03 @ 12:37:36
Postat av: Konstapeln

Vad söt hon är!!

2007-04-03 @ 21:00:32
Postat av: Karin

Konstapeln: Visst e hon, hon är sötast i stan! =)

2007-04-04 @ 07:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback