Jessica Simpson keep your hands off my man!

Detta stör mig som FAN!!!!!Jag har försökt ignorera alla rykten och prat om det senaste kärleksparet men nu får det vara NOG!Han är min Jessica, keep your hands away from him!Och frågan är, vad gör en sådan trevlig (vad vet jag om det), grym låtskrivare och vettig karl med en sån dam?Hon ska vara tillsammans med killar i pojkband...

Inte med min kille!Fan, inget man vill ha kan man få.....John Mayer var ju min man to be men ännu en gång får man nobben. Detta liv är inte rättvist. Och under tiden livet inte är rättvist ska jag faktiskt ordna ett eget liv, det är ju sorgligt att man bloggar om en sådan oviktigt sak...=)

ajohnnnnjessica.jpg Bild:
www.perezhilton.com

X


Kommentarer
Postat av: sara

Jag har verkligen ingen relation alls till John Mayer, men vad han ser i Jessica" chicken from the sea" Simpson det förstår jag inte..Hon måste ha nån inre kvalitet som ingen ser..eller kanske inte

2007-04-03 @ 13:14:57
Postat av: Karin

Sara: Ja, hon måste spela en roll och att hon egentligen är soo much more than we know...annars blir jag arg på John! =)

2007-04-03 @ 19:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback