Jag+FN= nytt jobb

Tisdagar är allt bättre precis som jag gissade igår. Mycket bättre väder, mycket skojsigare humör och allmänt gott.

Idag har jag och en kollega haft konflikthantering med två damer. Jag tror banne mig att jag rätt och slätt kvalificerar mig som en sån där konflikthanterar på FN nu. Jesus vad bra jag är på det (nu är det överdrivning så det skvätter om det men Im trying to make a point). Jag tror att om man slängde in mig och M i USA versus the rest of the world (ja dvs många olika konflikter), ja då hade vi styrt upp det på nolltid. Snick snackat lite med Bush och Bin Laden om ditten och datten, gett de tid att lyssna på varandra, sen är saken biff. Jag är mycket nöjd och det är gott när man kan få två kvinnor som nästan slitit varandra i stycken att ta i hand och skämta. Ja, sen ska man tillägga att It aint over until the fat lady sings..imorgon är en annan dag som Chrille Björkman sa...imorgon kan vår exellenta konflikthantering vara ett minne blott...hihi!Känns ändå gott när man gör något som verkar fungera.

Inte varit hemma på en vecka, lite småångest när jag klev innanför dörren....I seriously need to städa här hemma men men.....

X


Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Go for it! Så får jag hälsa på dig i NY! ;)

Postat av: Karin

Linda-Sara: Hihi, ja kanske det kanske...vi får nog se...men isåfall får du komma och hälsa på ju!!!

2007-04-11 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback