Jag jobbar hårt,hehe...

Blev utmanad av Linda, så här kommer ännu en lista för er!

Klädsel: Svartgrå randigt linne, svart hoodie och rosa jeans
Frisyr: Två tofsar där bak,yeah!
Låt: Ingen just för tillfället men om jag ska välja en favvo Thanks för the mmrs med Fall out boy (oj oj vilken dänga!)
Tv: Ugly Betty och Greys är två personliga favoriter =)
Vill ha: Sinnesro och ett lyckligt liv (plus en ny rosa Ipod nano och en resa till Australien,hihi)
Roligaste: Att umgås med nära och kära
Senaste person som sov i din säng: JAG, och mina två gosehundar Shell och Leigh
Såg dig gråta: S när jag fick ett övningskörningsbryt a la Karin
Fick dig att börja skratta: Ett sms från Aussie land som var riktigt roligt så jag knäckte mig, avslutades med Are u still the cutest girl in Sweden? Tack för det smöret....
Gick på bio med: Min lilla colombian men Linda Linda, nu är det snart vår tur!Du väljer, jag betalar!
Du gick på stan med: Med mitt kära afro och Jenny from the block igår.  
Skickade ett e-mail till dig: Det var min vän och colombianska vän M som är ute på resande fot.
Har du någonsin sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Nej...tyvärr...
Bråkat med ditt husdjur: Nej, svårt att bråka med husdjur tycker jag, har däremot varit arg på mina husdjur som jag har haft back in the days.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej herregud, hur skulle det bli!?!
Vad är du mest rädd för: Att någon jag bryr mig om ska dö,dåligt mående, att bli ensam, jag är rädd för en massa!
Vill du gifta dig: Kanske, måste ju hitta någon att gifta mig med i så fall...och det blir borgeligt.
Vem hatar du verkligen: Hata är ett starkt ord, jag hatar ingen.Ogillar däremot...men inte många.
Varit kär: Ja, det har jag varit.Upp över öronen och ner i tårna!
Kör du bil: Ja,fast bara på låtsas,hihi...övningskör alltså.
Har du ett jobb: Ja, jag jobbar på ett behandlingshem för kvinnor med missbruksproblem.Där är jag nu och jobbar hårt,hehe.
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, men ibland vill jag vara ensam också.
Är du ett hälsofreak: I wish 
Är du ensam nu: Är på jobbet och har en massa kvinns omkring mig men de flesta är i sängs tror jag.
Typ av musik: Allt mögligt, hehe...gillar mycket, massa olika!
Parfym: Har just nu Miracle, gott gott.
Månad: Född i oktober och Maj är min favvo...så bring it on!
Mat: Jag gillar nästan allt,hur tråkigt är det inte att säga allätare?Men nästan så...
Dricka: Loka smultron, Loka passionsfrukt, Loka björnbär....LOKA is the shit!
Godis: Saltlaktris i massor!Salt salt salt....mmmmmmm
Djur: Inga alls....

Jag utmanar Eremo, Sofia och Moster

God natter!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Ja, bio! Next week maybe? Då är uppsatsen inne.

Postat av: Karin

Linda-sara:count on it mate!

2007-05-01 @ 07:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback