Hormonerna goes wild!

Dagen blev precis lika jävla dan som jag trodde när jag slog upp ögonen imorse..har en stor klump ilska i min mage som på nåt sätt bör komma ut. Jag vet inte varför jag har haft en sån pissig dag...irritationsmomenten på jobbet har lagrats på hög så var glad att jag fick åka hem annars hade det nog smällt.

Ska på spinning nu, är lika sugen på spinning som på dödstraff men det är bara pallra sig dit och hoppas att jag kan cykla till Australien and back...och att jag kan få ut lite agressioner. KOM IGEN NU GÖRAN (ja, Varan tv igen men det är ju så kul,hihi).

Herregud, vad händer..kan det vara hormonerna som talar med mig?Men säg för fan vad ni vill då!Tackar vet jag ärligt folk...=)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback