Home sweet home?!?

Jag ska åka hem till Örebro efter jobbet idag och fira Pårre i dagarna 6. I Örebro är det lite dåligt med internet uppkopplingar, underutvecklad stad vet ni, hehe...så jag och min blogg ska ta en liten paus. Nej, på allvar så har mina pärons dator crashat ihop så kommer inte ha tillgång till nån dator....så jag och min blogg går skilda vägar under påsken. Han firar med sin släkt och med med min =)

MEN vet ni vad, jag ska nog kunna nästla mig fram till en dator lite då och då. Jag vill ändå ta tillfället i akt att önska alla en GLAD PÅRRE! Ät nu riktigt mycket ägg, mat och förhoppningsvis kommer påskharen med ett påskägg till er.

Idag ska jag vara Köksa, undra vilken culinarisk rätt jag ska slänga ihop?Tror det blir en tre rätters al a Karin =) eller så gör jag som jag blivit tillsagd (chili con carne).

Ses i Öret!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Glad påsk på dig och Daisy Död! Kramelikram!

Postat av: Kajin

Glad pårre på dig med :)

2007-04-04 @ 13:24:53
Postat av: Karin

Linda-Sara: Tack detsamma och rankan, har den nåt namn?hihi

Kajin: Jarå, det ska jag allt ha!Du med!!!

2007-04-05 @ 23:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback