Hårda bud in da mellerud

Det var längesen jag ville stoppa tillbaka huvudet i kudden och sova vidare men idag ville jag inte gå upp. Jag vill verkligen sova men tji får jag som planerat hela min lediga dag med en massa saker...Jag har ett otroligt behov att planera mina dagar in i sista detalj..så nu är det bara gilla läget!Iofs är det roliga saker men det går i ett till sena kvällen, så mycket vila blir det icke. Fast har ju å andra sidan bara jobbat en dag så, haha...är inte direkt utarbetade!

Bilkörning och teori måste verkligen prioriteras, snart är det jag som halkar omkring på Stora holm och skriver teoriprov. Shit Pommes frites, jag kan ju inte köra bil. Tänk om de märker det, haha!Känns lite som jag bara låtsas kunna en massa saker men egentligen kan jag ju inte =) men idag har jag bestämt mig för att köra bil som en kung och sen plugga teori som en gnu!!!Jag ska klara det här...om det så är det sista jag gör!

Även om jag inte njuuuuuuuuter och får en orgasnm mitt i bilkörningen ska jag ha det där jävla kortet!Det med basta!!!!

Ha en bra dag girls, boys and others....

X



Kommentarer
Postat av: Ingekathrine

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback