Har ni fest eller?

Drömde någon absurd om någon fest som jag var på samtidigt som min vän S skrev en blogg om fotbolls VM och Sveriges misslyckande!Det var kul att vara på fest....men bloggen var inget vidare, hon skrev milslånga inlägg och då jag påpekade detta blev det liv i luckan. Tur att det var en dröm...

Förresten, kottarna i ÖSK spelade 1-1 mot Elfsborg, heja heja säger jag!Så ska det se ut i fortsättningen med....Ibland är vi inte så efter ändå, vi från Örebro, muhahaha!

Nu: Tid för moget övervägande om det blir fotriktiga bekväma skor, varm jacka....eller heta lite smått obekväma skor och den lilla tunna vårjackan..brrrrrr!

Alldeles strax: Tid för jobb...och moget övervägande vad jag ska inmundiga till lunch.
 
Dagen ska gå i mognadens tecken kanske, som ett litet tema...hmmmm.....

Så, tjingeling!Eller så säger man inte när man är vuxen och mogen. Hej då och på återseende gott folk.

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tja! Sköna inlägg du har haft i bloggen den här veckan:) Gårdagens lilla film snutt var en pärla! Den och att ÖSK visade sig taggade fick dagen att glittra till lite...

I morsse när jag gick ut till köket för frulle runt åtta låg det en avdeckad spanjoior med lite morgonstånd o sussa i soffan... Tok vilket uppvaknade jag fick! Har haft den otäcka synen hela dagen framför näthinnan... Han var inte fager vill jag lova, men väldigt rolig när han på ostabila ben försökte städa upp gårdagens fest och glass på bordet för att jag skulle få avnjuta min arla frukost:)Kram!

2007-04-18 @ 16:59:32
Postat av: Karin

Johanna: Ojsan hoppsan, vad mysigt att vakna till det, han blev nog mer rädd än dig tror jag dock, haha!

2007-04-19 @ 17:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback