Ett rivjärn i halsen gör ingen glad

Tror inte detta är min vecka helt enkelt.

Vaknade med ett rivjärn nedstoppat i halsen (känns så alltså) och en täppt näsa. Jag känner mig trött, irriterad och allmänt lam i kroppen. Why me why me?Jag har inte planerat att bli sjuk så undrar vems dumma påhitt detta är.

Idag hade jag gärna legat i min säng och kurerat mig men så sjuk är jag inte, så blir körning, teoriplugg och jobb. det gamla vanliga helt enkelt =)

Jag borde verkligen sluta gnälla, jag är som en liten snorunge...men ibland är det gott att vara en sådan!!!Ska ta till lite positivt tänkande och förhoppningsvis mår jag bättre snart!

Ha en super duper dag!!!

X


Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

1. Tror du någon planerar inte att bli sjuk? :)
2. Man FÅR gnälla när man är lite krasslig, så det så!

Krya på dig! Kramis.

Postat av: sara

Vi kan bilda klubb! Min hals gör också ont och är elak, skillnaden är ju dock den att jag inte behöver gå upp ur sängen om jag inte vill... Men det vill jag och snart ska det städas ur skafferiet..

2007-04-24 @ 12:29:04
Postat av: Karin

Linda-sara: Ja, jag tro någon planerar för mig, vodoo, någon som inte gillar mig. kanske är det karman som talar, haha!Ja, men dumt att gnälla för mycket...men tack babe, ska krya på mig!

Sara: Ja, då bildar vi klubb, sjukklubben AB,hihi..du e bra duktig som trotsar din sjukdom. U go girl!

2007-04-24 @ 17:43:07
Postat av: Waylosts

Very informative...God Bless

2008-02-19 @ 20:47:50
URL: http://waylosts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback