En gammal räv på besök

Längesen jag listade mig ju!Sitter här på min rast och ger er nu en lista, here it goes!

Tio första

Första bästa kompis: Lina
Första bil: Aldrig haft en egen då jag inte kör än men första bilen jag kommer ihåg min familj hade var en himmelsblå Volvo, ashet!
Första kärlek: Henrik, vi gick på dagis och lekte Tarzan i hans våningssäng *kärlek*
Första husdjur: Måste varit min söta indiska takråtta Pyret. Bless her...
Första semester: Första jag kan komma på nu är bilandet ner till Frankrike, men vi har nog rest en del i Svea rike innan dess!
Första jobb: Örebro Stadsbibliotek gjorde jag feriejobb på min första sommar jag jobbade!Fyra veckor stod jag och spana in snygga killar och ställde upp en och annan bok!Riktigt kul...
Första köpta skiva: På Lp var det NKOTB, band var det nog detsamma, Cd skiva var faktisk Millencolin!
Första riktiga kärlek: Finn...det var brutalt och övervälvande i hela lilla Karin från topp till tå.
Första piercing: Ingen, har dock hål i öronen, fyra stycken. Första togs när jag var åtta för att storebror fick då. Jag grät som en gnu för det gjorde så ont. Sedan kom två hål till på mellanstadiet. Man måste ju vara hipp!
Första konsert: Klas klättermus tror jag =) Haha, men riktigt konsert måste varit Silverchair i åttan tror jag!

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: Tequila rose hemma i Örebro, armen i vinkeln...gott var det!
Senaste bilfärd: Idag med mig själv, då jag övningskörde, brumm brumm!
Senaste filmen du såg: Men hjälp, kan inte ens komma ihåg nån film jag sett på sistone, senaste på bio var ivf The departed!Men på TV var det längesen jag titta på film...tror jag....
Senaste ringda telefonsamtal: Storaholms trafikövnings plats AB
Senaste bubbelbadet: Det var väldigt längesen, kommer inte ens ihåg.
Senaste spelade cd: CD var längesen jag lyssnade på, nu är det dator som gäller:Good Charlottes nya
Senaste kyss: Det var la några veckor sen när jag träffade min kära f.d flamma och kollega djupa vattnet, gott!
Senaste gången du grät: Häromdagen, hemma i Örebro, känslorna svämmande över, men det var fina tårar!
Senaste måltiden: Prinsesstårta på jobbet, för att fira något.

Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: Hell no, men kanske ska testa,hihi.
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Nej, det tror jag inte, inte vad jag märkt, haha!
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, inte kär men känt pirr!
Fastnat med blicken i någons urringning: Haha, ja min egen och andras med för den delen. Bröst är ju skoj!
Fått ditt hjärta krossat: Oh yes my lord. Det är en gammal klassiker. Jag har glasskross i hela mig tror jag!
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej...
Busringt till någon: Ja men visst, på gamla dagar var det ju störtkul!

Sju saker du har på dig just nu

1. Prickiga strumpor
2. Axcent klocka
3. Svart och rosa dödskalle skjorta
4. Fornarina jeans (60 kronor på Myrorna, vilket fynd!)
5. halsband med en stjärna i strass
6. Basketdojjor
7. Underwear

Sex saker du gjort idag

1. Gått upp men i protest!
2. Kört bil
3. Åkt till jobbet
4. Ätit tre bananer, köpte fem, man vet aldrig när man behöver en banan!
5. Pratat med mitt kära Afro  och Colombianen i telefon
6. Önskat att jag kunde förstå vissa saker i mitt liv...men vissa saker får man nog acceptera

Fem favoritsaker utan rangordning

1. Min lovely Ipod
2. Min dator, jag gillar inte den egentligen för den låter och är seg men kan inte leva utan den!
3. Min mobil, friends until the end!
4. Min lägenhet, kanske inte läget i sig men att ha ett eget kryp in!
5. Kan man säga vänner och familj!?!

Fyra personer du kan berätta allt för (inte allt, allt allt men nästan allt)

1. Konstapeln
2. Min soulsyster J
3. Treenigheten
4. Afrot och Colombianen

Tre val

Blått eller rött? Rött e hett!
Sommar eller vinter? Sommar såklart, eller vår allra helst
Choklad eller chips? Chips LÄTT och alla gånger om

Två saker att göra innan du dör

1. Bli fulländad och klok.
2. Bilda en liten familj vore ju käckt!

En sak du ångrar

Ingen idé att ångra massa saker, mycket finns det men kan ju inte gråta över spilld mjölk!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

nä nu jävlar, inte ens på topp 4.
Satan i gatan.
I saw the sign and all that she wants it's a happy nation.

Postat av: Johanna

Får se till att jobba upp mig till topp fyra under sommaren:) Nu har jag fixat lyan o nerverna är på spän... Lite små nervös kan man nog säga för att ta klivet från Öret som givit mig mitt dagliga bröd så länge som jag typ har funnits. Pussi!

2007-04-12 @ 21:46:27
Postat av: Karin

Eremo: Men du, relaxa lite nu mitt tourettes barn!Bara för man inte e med på någon fånig lista betyder det inte att man inte pratar med varann, eller?I like u, I like u alot!!!Puss hyllan!Happy nattion, lalallaaaaa laaaaaa, bra låt du, höhö!

Johanna: Den där listan e inte så viktig, lets umgås istället!Kommer du på heltid för jämnan?Flytta hit för alltid?Jävlar, trodde det bara va för sommaren men va skojsigt då!!!Kram

2007-04-12 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback