Berg och dalbana...wiiiiiii!

Tillbaka från gymet och är mycket gladare och piggare, yay!Behövde motionera bort lite ilska och vips så är jag tillbaka till att vara glad på mig själv...Jag traskade lite på löpbandet och sen tog jag en sväng på crosstrainern med, huga det gick undan och svetten lackade!

Jag vet att jag är en Moody cow, mitt humör går upp och ner och jag är aldrig riktigt själv beredd på vad som komma skall. På ett sätt är det ganska gott att jag ändå känner en massa saker, det gör mig levande. Jag känner människor som är "programmerade" på ett läge och som nästan aldrig riktigt går utanför detta läge, verkar hur trist som helst. Tänk att aldrig vara glad, ledsen, upprörd, förtvivlad och arg. Att uppleva känslosvall är jobbigt när det går ner, men skönt när det går upp och som sagt var det gör en levande!Bättre att vara fröken drama enligt mig,hihi!Jag har sagt det förut och säger det igen (och Ronan med):

Life is a rollercoaster, you just got a ride it!

Så sant som det är sagt!Tur att föredetta pojkbands killar kan skriva såna bra texter, vad skulle jag vara utan den raden, det är liksom mitt motto här i livet, haha!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så sant som det var sagt..

2007-04-26 @ 21:22:46
Postat av: Karin

Johanna:Visst visst...=)

2007-04-27 @ 10:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback