Avskaffa skiten!

Är det någon mer än moi som tycker vi borde avskaffa söndagar?

Släng in en lördag till vetja!

Eftersom jag hade söndag igår känns det som jag får dubbelt upp av dagen som jag inte gillar sådär värst mycket..lite orättvist om ni frågar mig. Söndagar går bara ut på att antingen kurera sig från en hysterisk lördag eller så väntar man på måndag.

Känner mig dock utsövd och glad i sinnet, så att jag ska jobba 10-21 känns inte så jobbigt. Jobbet är kul så förstår inte var alla denna motsättning till att jobba kommer ifrån..huga huga fäbodstuga!

Ha en braeli braig dag!

X


Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

I'm game! No more Sundays!

Postat av: Karin

Linda-sara: Thank u sister!

2007-04-23 @ 07:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback