Alger is the new shit!

Lite gladare nu, även om mitt rivjärn i halsen fortfarande sitter fast och sen har jag en känsla av att ha en massa slemmiga alger i halsen med. Visst låter det härligt? hehe...Life's a bitch then you die!Så sant som det är sagt!

Nu när jag är så gnällig och ynklig i min svåra sjukdom tänkte jag slänga in en tacksamhetslista för tre saker jag är tacksam för just idag, so here we go:

1. Jag är tacksam för att träden börjar slå ut, knopparna brister och våren är här. Det gör mig lite gladare!
2. Jag är tacksam för att mitt jobb funkar så bra, jag trivs hiskeligt bra och det känns enda ner i stortån idag. 
3. Jag är tacksam för att det var mest grönt ljus när jag körde bil idag, det är så torrt att stanna vid rött, hihi!

Vad är ni tacksamma för idag? Jag tycker det har varit klent med kommentarer så kom igen nu, alla på en och samma gång (inget tvång att kommentera fast lite kanske...hehe)

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

1. Att jag har fått pengar och numera har MAT hemma.
2. Att jag har kommit igång med min analys och fått positiv kritik samt hejjarop av min handledare.
Alltid nått så här när jag är överbelamrad med stress...

Postat av: Johanna

Ja det kanske inte är så dumt att vara lite tacksam för det som faktiskt är bra och kuligt i livet oxå.. Jag är bitter mest hela tiden över att jag har ont i ryggen o i knät så det kanske är på tiden att vända på tröjan o se det andra som oxå är lite positivt.
1. Jag är tacksam för att har kirrat en lägenhet i gbg.
2. Jag är tacksam för att jag fick hångla med min första kärlek i lördags o som jag ska dejta...
3. Jag är tacksam för att jag kommer att få hjälp med att träna upp min rygg o mitt knä nästa vecka..
4. Jag är tacksam att jag får vara precis som jag är med mina vänner.
5. Jag är tacksam för att jag har ett par snygga trosor från Frank Dandy:)

Det finns säkerligen en massa o det hjälper faktiskt att skriva ner lite... Vi hörs snart baby!

2007-04-24 @ 19:27:15
Postat av: sara

Det är ju en grym idé det här..Jag är på!
1. Jag är tacksam för att jag har världen goaste sambo som tar hand om mig i times of need
2. Jag är tacksam för att jag äntligen får lite pengar som jag tjänat ihop själv och det innebär att jag kan shoppa imorgon, mkt tacksam för det
3. Jag är tacksam för solen
4. Jag är tacksam för mina underbara vänner som jag får träffa och ha skoj med på lördag

Det var det som jag är tacksam för just nu..

2007-04-24 @ 20:47:21
Postat av: Karin

Alla: titta nu vad mycket roligt ni kom på att ni var tacksamma för, det får man icke glömma bort i allt träligt och trist!Så mer tacksamhet goddammit!!!Haha...Det är mycket fina saker ni är tacksamma för...puss på er alla!

2007-04-24 @ 21:35:44
Postat av: eremo

Jag faller för grupptrycket:

1. Jag är tacksam för att jag har mina vänner.
2. Jag är tacksam över att värmen är på väg.
3. Lön idag, tackar!
4. Jag är tacksam för att jag kan stava.

2007-04-25 @ 10:50:35
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo:U go girl!Ibland är det svårt att se bra saker, tacksamhetsdagbok borde alla gö,för även i det nattsvrtaste mörkret...vad hände med din tourettes?gått över eller?

2007-04-25 @ 11:38:48
Postat av: eremo

kuken oxå det glömde jag.
balla balla balla

2007-04-25 @ 13:07:46
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: tack, allt är som vanligt igen då...pussen min lilla lärka!

2007-04-25 @ 18:55:14
Postat av: Ilikeyour

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2010-11-11 @ 21:23:38
URL: http://ilikeyour.blog.ca/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback