007 with license to halka

Herregud. Jag lever, det kunde man icke tro va?Men jorå jorå. Jag är i en del också. Adrenalinpåslaget är på fullt ös medvetslös!Snacka om en upplevelse med skräckblandad förtjusning!

Bil nummer 7 fick det bli, mitt lyckonummer. Benen mina skakade och innan jag kommit ut på banan hade jag lyckats med tre motorstopp. Första turen var fruktansvärd, jag var bara så nervig. Tjejen jag körde med var värsta bästa kuratorn och stöttade mig jättebra, väldigt viktigt tror jag...Ju mer man körde ju bättre gick det. Dock var det många älgar, bilister och gångare som fick sätta liven till när jag och min kollega i bilen kom farande. Så rest in peace och bless you!

Kommentarer som: Det blir älgstek för bil nummer 7, ja det var la tur att vi är på Stora holm, Jackpot du körde över tre älgar idag är ett axplock vad som sas, haha!Men det var faktiskt kul även om jag var nervig som få!

Dagens egoboost fick jag ändå på moment tre som bara är hård inbromsning på torrt väglag, då säger trafikledaren. Bil sju, det är helt klart dagens bästa inbromsning. Du vågar bromsa!Jag och min vän i bilen började klappa vilket hon säger, Ja det är värt en applåd, helt klart!Kul jul...

Efter allt detta fick man gå in och testa att volta i en bil och lite sånt, var kul att ha varit med om, för vill ju såklart inte uppleva det i trafiken....

TOK!Nu var det klart, teorin om två veckor...

Idag fyller sötaste L år och hon ska såklart firas, så blir en mysig fika nu!Grattis hjärtat!!!Så tack och hej så länge!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback