Yippie yippie

Min dag fick ett oväntat slut faktiskt (eller ja den är inte slut än men snart!)

Dagen var lite stressad och om jag inte var stressad själv så samtalade jag mycket om stress.Fikade och gick på stan med M, mötte sen upp K och A och gjorde lite hemlisar inför lördagen då en viss flicka har födelsedags fest, hihi....

Sen var det riktigt gott att komma hem, duscha, äta och krypa in i min fina rosa morgonrock...här hemma är lite av en frizon, hur mycket stress det än finns runt mig så är det lugn och ro här. Lagade lite mat och ringde mina päron med, fick några peppande ord kring stresshantering och bilkörning, mycket bra för moi!

Sen så, sen hände det som var kul och oväntat. jag ska åka till London, TOK!Har varit sugen länge men nu pushade M, T på att vi ska åka och vips vips bokat och klart!Biljetten kostade inte mer än 230 kronor. Problemet för mig är ju att jag vet ju inte vad jag gör i Januari men det skiter jag i, biljetten var så billig att det inte spelar någon roll om jag inte åker. Känns som det var välbehövligt för mig att ha något ROLIGT att se framemot.

Sen är vi liksom det gamla goa gänget som bodde där ihop. Tror att det kommer bli riktigt mycket alkohol (för så blir det i London, varför gick jag upp 10 kilo när jag bodde där tror ni? Jo, ölen tog över mitt liv). Sen hoppas jag att jag kan spara pengar med så jag kan shoppa loss med....Nu ber jag till gudarna att jag kan åka då...be med mig!!!London bodde jag ju i till och från under två år och den tiden känns så himla långt borta....var ju där förra året med och det känns nog ännu längre bort

Så nu är humöret på topp, känner mig massa glad!London here I come......

=)

Dagens låttips: The Clash-London calling, ja du stämmer så bra!

Kommentarer
Postat av: sara

Skojigt!! London är ju alltid roligt och du behöver komma bort lite och bara roa dig och dricka lite god öl och bara ha skoj!

2006-11-16 @ 21:19:35
Postat av: Karin

Jaaaa, London är kul, yay!var som sagt var mer än ett år sedan jag var där och röjde, hihi....Så nu är London och Justin roliga saker, tok!

2006-11-16 @ 22:02:03
Postat av: Linda

Vad ROLIGT! Jag blir avis! Ska nog ocksa boka mig en resa dit! Kramis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback