Working 9-5

Vilken klassiker av Dolly den gamla räven, tok!Men jag jobbar ju inte 9-5 utan idag 13-23, haha....tok tok!

Köra bil gick idag bra, hör och häpna, trodde på varannan gång men nu har det gått bra två gånger på raken. Min bilskolelärare ska vara borta nu i två veckor. Jag är redan nervös för hur det ska gå med nån annan, då jag verkligen behöver honom som min bilterapuet...=) TOK!

Jobbets personalmöte var kul, haha....vi varvade lite glada nyheter med lite misär. det roligaste var ändå när vår chef muntrade upp stämningen med vad läkare hade skrivit i journaler som blvit så fel. Exempel:

Det var första gången patitenten begick självmord .

Det var bara en va de klockrena sakerna....gud, vi skratta alla så tårarna sprutade....TOK!

Har just ätit och känner mig som en liten ballong....tänkte faktiskt ta och jobba lite, har lite att skriva nämligen....

Until then....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback