What the F*ck!

Jag blir så arg på mig själv!!!

När jag äntligen får en sovmorgon och inte börjar jobba förrän ett då vill man ju sova och ta igen sig men icke icke. jag vaknade innan tuppen och har sedan dess inte kunnat sova. Har bara legat och tänkt på allt jag måste göra när jag går upp, lätt att koppla av då eller?Och som om man får mer gjort av att tänka på allt man måste göra. Så det var min sovmorgon, tackar tackar!

Ska faktiskt in till stan snart och köpa mig teoriboken till körkortet så jag kan börja plugga nu, måste ju läsa lite teori också om detta ska gå i lås, haha....imorgon ska jag köra igen och denna gången känns det mer pirrigt. Nu har jag ju förväntningarna på mig, att klara det jag gjorde förra veckan...herre min jesus!The Pressure is on....men press är bra om det inte är för mycket!!!

Sen kallar jobbet, en späckad dag igen, sen blir det att sova natten där med, hmmmmm...så det är stabilt läge!!!

Återkommer.....

X



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback